Wybierz język

GroSens i e-Gro

Innowacyjne narzędzia

Na każdym etapie wzrostu możliwe jest wspomaganie naszych produktów innowacyjnymi narzędziami pozwalającymi producentowi rozsady i ogrodnikowi monitorować środowisko korzeniowe i zarządzać nim w optymalny sposób.

 

GroSens

Jednym z naszych najnowszych innowacyjnych rozwiązań jest GroSens® MultiSensor. To bezprzewodowy, wieloczujnikowy system pomiarowy. Bezprzewodowy, elastyczny, wieloczujnikowy system pomiarowy umożliwia stały wgląd w poziom WC, EC oraz temperaturę strefy korzeniowej w czasie rzeczywistym – niezawodnie i z dużą dokładnością. Połączenie systemu GroSens z podłożami z wełny kamiennej i doradztwem firmy Grodan to najlepszy sposób na uzyskanie optymalnych rezultatów w zakresie produkcji i ograniczenia kosztów.

Pobierz broszurę na temat GroSens

Pobierz instrukcję obsługi czytnika GroSens Handheld

Pobierz instrukcję aktualizacji oprogramowania systemu GroSens

Pobierz oprogramowanie instalacyjne

Film instruktażowy na temat Grodan GroSens

e-Gro

e-Gro to nasza najnowsza usługa gwarantująca wsparcie użytkownikom systemu GroSens® MultiSensor. Klienci wymagający dostępu do informacji o stanie podłoża „w czasie rzeczywistym” mogą połączyć system GroSens z aplikacją e-Gro. Aplikacja pozwala ogrodnikom maksymalnie wykorzystać wszystkie korzyści związane ze stosowaniem podłoża. Zalety aplikacji e-Gro:

  • Aplikacja e-Gro jest mobilna: można z niej z łatwością korzystać za pomocą dowolnego smartfonu, tabletu lub komputera połączonego z Internetem
  • Aplikacja e-Gro jest interaktywna: dostosuj i zoptymalizuj strategię nawadniania, korzystając z alarmów i powiadomień dostępnych każdego dnia przez całą dobę
  • Aplikacja e-Gro ułatwia podejmowanie decyzji oraz osiągnięcie maksymalnej wydajności i jakości owoców

Pobierz podstawowe szkolenie na temat e-Gro

Find our what e-Gro is all about

Potrzebuję porady od konsultanta

FAQ

Jak zainstalować e-Gro?
  • Zaktualizuj swój smartbox do najnowszej wersji (1901 1901 lub wyższej)
  • Aktywuj swoje konto e-Gro
  • Pobierz aplikację e-Gro Google Play or AppStore
Jak zaktualizować mój smartbox?
  • Zaloguj się do swojego smartboxa.
  • Przejdź do zakładki system w menu smartboxa.
  • Kliknij update (aktualizuj), system automatycznie wyszuka nowe wersje oprogramowania.
  • Zielony pasek informuje o dostępności nowej wersji oprogramowania.
  • Informacje o aktualnie zainstalowanej wersji oprogramowania znajdują się w lewym dolnym rogu na każdej stronie GroSens, wraz z numerem smartboxa.
  • Aby używać e-Gro, należy zainstalować wersję 2.0.1901 lub nowszą.
  • Po przeprowadzeniu aktualizacji uruchom ponownie swojego smartboxa, naciskając restart w menu system.
Nie mogę zaktualizować mojego smartboxa

W takim przypadku możemy pomóc Ci zaktualizować smartboxa zdalnie. Abyśmy mogli to zrobić, przełącz swojego smartboxa w tryb VPN i skontaktuj się z biurem obsługi klienta firmy Grodan.

  • Naciśnij przycisk znajdujący się w lewym dolnym rogu, który przeprowadzi Cię przez menu na wyświetlaczu.
  • Zatrzymaj się, gdy na wyświetlaczu pojawi się enable VPN.
  • Naciśnij przycisk checkmark symbol (potwierdzenia) znajdujący się w prawym górnym rogu.
  • Gdy zaznaczony poniżej symbol pojawi się w prawym dolnym rogu, oznacza to, że sieć VPN jest włączona.
Skąd można pobrać aplikację e-Gro?

Aplikację e-Gro można pobrać za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu. Aplikacja działa w systemie iOS oraz Android.

Kliknij poniższy link odpowiadający Twojemu systemowi, aby pobrać e-Gro ze sklepu Google Play lub the App Store

Jak mogę aktywować moje konto?

Użyj swojego adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Na ten adres została wysłana wiadomość aktywacyjna.

Jeżeli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować za pomocą aplikacji lub portalu.

Dlaczego nie mogę się zalogować do e-Gro?
  • Upewnij się, że użyłeś poprawnego adresu e-mail oraz hasła.
  • Skontaktuj się z zespołem obsługi klienta firmy Grodan, aby zweryfikować swoją nazwę użytkownika; skontaktuj się z Centrum Pomocy.
  • Prosimy o podanie używanej przez Ciebie nazwy użytkownika oraz hasła, które nie działały, oraz o podanie numeru Twojego smartboxa (np. S0 150221 – numer smartboxa znajduje się w lewym dolnym rogu wyświetlacza – patrz zdjęcie poniżej).
Dlaczego nie mogę się zalogować do e-Gro?
Postępowałem zgodnie z procedurą instalacyjną, ale e-Gro wciąż nie działa
  • Upewnij się, że zaktualizowałeś do najnowszej wersji system operacyjny zainstalowany na Twoim urządzeniu mobilnym.
  • Upewnij się, że zaktualizowałeś system GroSens do wersji 2.0.1901 lub nowszej.
  • Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta firmy Grodan.
e-Gro działa, ale nie widzę żadnych danych
Dlaczego nie otrzymuję powiadomień w trybie push?

Upewnij się, że skonfigurowałeś ustawienia.

Upewnij się, że zezwolenie na otrzymywanie powiadomień w trybie push jest prawidłowo skonfigurowane.

iOS

  • Wybierz Settings (ustawienia).
  • Przewiń do e-Gro app Settings (ustawień aplikacji e-Gro).
  • Wybierz swoją aplikację e-Gro.
  • Wybierz Notifications (powiadomienia).
  • Aktywuj funkcję allow Notifications (zezwalaj na powiadomienia)

Android

  • Kliknij Apps > Settings (Ustawienia) > MORE (WIĘCEJ).
  • Kliknij Application manager (Manager aplikacji) > DOWNLOADED (POBRANE).
  • Wybierz swoją aplikację e-Gro.
  • Wybierz Show notifications (pokaż powiadomienia), aby aktywować lub dezaktywować powiadomienia w trybie push.

Jeżeli problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z centrum pomocy pod adresem webmaster@grodan.com

Aplikacja nie działa?

Sprawdź, czy system operacyjny Twojego urządzenia jest aktualny.

Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji.

Jeżeli problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z centrum pomocy pod adresem webmaster@grodan.com

Jak możemy Ci pomóc?

W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Chętnie udzielimy dalszych informacji na temat naszych produktów, narzędzi i usług.
Back