Pomidory pachnące słońcem - ankieta

12 października 2022

Będziemy wdzięczni za Państwa opinię na temat kampanii "Pomidory pachnące słońcem"

17 września ruszyła pierwsza odsłona projektu zainicjowanego przez markę Grodan. W programie „Dzień Dobry TVN”, prezenter Mikołaj Rey przekonywał, że pomidory szklarniowe ‘pachną słońcem’.
 
Grodan zdecydował się na projekt w myśl zasady „naszą siłą są nasi klienci”. W obecnym kryzysie wyszliśmy z założenia, że musimy wesprzeć branżę i zainicjować dyskusję o jakości produktów szklarniowych.
 

Teraz chcielibyśmy dowiedzieć się, jak Państwo oceniają projekt. Będziemy wdzięczni za odpowiedź na kilka krótkich pytań.

 
Jeśli chcą Państwo najpierw zapoznać się z projektem, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony: LINK

Dziękujemy za Twoją opinię

20220915 RW-GR PHO 1076