Grodan w czasie koronawirusa

Daria Nowak
20 marca 2020

Zgodnie z naszym mottem zarządzania kryzysowego „Be the ROCK” a po polsku „Bądź jak SKAŁA” jesteśmy zdeterminowani przetrwać tę burzę i będziemy wspierać naszych pracowników, klientów i kontrahentów.

Drodzy Klienci i Partnerzy,

Globalne rozprzestrzenianie się COVID-19 jest wyzwaniem niepodobnym do niczego, co widzieliśmy w naszych czasach. Ta nowa choroba już pokazała, że ​​dotyka najbardziej wrażliwych członków naszego społeczeństwa, dlatego potrzebne są zdecydowane i zbiorowe działania mające na celu złagodzenie jej skutków zarówno ze strony rządów, firm, jak i osób fizycznych.

ROCKWOOL został założony jako firma rodzinna ponad 80 lat temu, a zdrowie i dobre samopoczucie naszych 11 700 pracowników, naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych zawsze będzie naszym priorytetem. Uważnie śledzimy rozwój sytuacji i wdrażamy odpowiednie kroki w celu ochrony zdrowia naszych współpracowników i zdrowia wszystkich naszych partnerów na całym świecie, służąc jednocześnie naszym klientom. Obecnie na miejscu odbywają się tylko niezbędne działania, podczas gdy pozostali pracownicy biurowi są zobowiązani do pracy z domu. Wszystkie międzynarodowe podróże i spotkania zostały odwołane. Chociaż bezpośrednie spotkania nie są obecnie możliwe, przeszliśmy na platformy cyfrowe, dzięki którym będziemy nadal współpracować z naszymi klientami i jak najbardziej starać się współpracować w tym czasie jak zwykle.

Ciężko pracowaliśmy, aby zapewnić, że nasze 46 zakładów produkcyjnych jest zdrowym, bezpiecznym miejscem nawet w tych trudnych czasach, i wprowadziliśmy dodatkowe środki, w tym zwiększone czyszczenie, lepszą higienę osobistą i, co ważniejsze, ponieważ nasze fabryki są przestronne, wystarczającą odległość między osobami, aby zabezpieczyć naszych kolegów. Jesteśmy przekonani, że podjęliśmy solidne i konkretne działania. Musimy jednak także być pragmatyczni i reagować na szybko zmieniającą się sytuację zarówno pod względem popytu u klientów, jak i lokalnych ograniczeń w poszczególnych krajach. Dlatego od piątku 20 marca tymczasowo zatrzymamy produkcję w kilku krajach, ale będziemy kontynuować działania związane z konserwacją i logistyką, abyśmy byli gotowi do powrotu, gdy tylko warunki rynkowe się znormalizują. Będziemy uważnie śledzić sytuację w tych krajach, a także we wszystkich 39 krajach na całym świecie, w których funkcjonujemy, i podejmować w razie potrzeby odpowiednie działania. Zrobimy wszystko, co konieczne, aby zapewnić naszym klientom jak najmniej zakłóceń.

To niezwykłe czasy i nie ma wątpliwości, że ta pandemia wpłynie na naszych pracowników, klientów i partnerów biznesowych profesjonalnie i prywatnie. Stworzyliśmy jednak silny centralny zespół zarządzania kryzysowego i opieramy się na prężnym modelu biznesowym lokalni dla lokalnych. Zgodnie z naszym mottem zarządzania kryzysowego „Be the ROCK” a po polsku „Bądź jak SKAŁA” jesteśmy zdeterminowani przetrwać tę burzę, będziemy wspierać naszych pracowników, klientów i partnerów biznesowych i wspólnie odegramy naszą rolę w łagodzeniu rozprzestrzeniania się tej choroby. Jesteśmy optymistami, że razem przeżyjemy ten trudny kryzys i będziemy tak silni, jak zawsze.

Z poważaniem

Jens Birgersson

CEO i Dyrektor Generalny

Grupa ROCKWOOL