Często zadawane pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań.
Wełna kamienna to wełna mineralna wytwarzana ze skał wulkanicznych. Wełna kamienna w 5% składa się z materiału stałego w postaci włókien kamiennych. Pozostałe 95% to pory.
Podstawowymi surowcami do produkcji wełny kamiennej są bazalt i wapień. Roztapia się je w temperaturze 1500°C aż do uzyskania lawy. Następnie lawę wylewa się na szereg szybko obracających się tarcz. Pod wpływem siły odśrodkowej wyrzucane przez tarczę krople wydłużają się, osiągając postać włókien. Ten proces można porównać do produkcji waty cukrowej. Następnie włókna są ściskane aż do osiągnięcia jednolitej masy, z której wycinane są maty i kostki.
Nasze podłoża uprawowe z wełny kamiennej powstały z myślą o uprawie precyzyjnej w szklarni. Uprawa precyzyjna koncentruje się na kwestii zarządzania strefą korzeniową, czyli kontrolą rozwoju systemu korzeniowego. Wszystko, co dzieje się w podłożu z wełny mineralnej, ma wpływ na funkcjonowanie systemu korzeniowego rośliny, a tym samym na jej rozwój. Właśnie z tego powodu nieustannie badamy sposoby dostosowania produktów, narzędzi i usług do zmieniających się warunków, tak aby pielęgnacja roślin była jak najwłaściwsza i nie niosła ze sobą niepotrzebnych strat.
Uprawa precyzyjna to najbardziej wydajna i skuteczna forma uprawy, w której szczególny nacisk położono na zastosowanie minimalnego wkładu i uzyskiwanie maksymalnego efektu. Koszty uprawy zostają obniżone, a zbiory i jakość zwiększają się. Ponadto zastosowanie zasad uprawy precyzyjnej wyraźnie przyczynia się do zrównoważonego rozwoju w sektorze ogrodnictwa.
Istnieje szereg narzędzi, które Ogrodnicy mogą wykorzystać do sterowania równowagą roślin, tj. zarządzanie klimatem, pracą i strefą korzeniową. Kluczem jest wyrównanie wszystkich trzech dla maksymalnej korzyści. Warto zauważyć, że każde zastosowane nawadnianie, powoduje wegetatywną reakcję rośliny. Pod tym względem posiadanie możliwości sterowania nawadnianiem w odpowiedzi na potrzeby uprawy ma kluczowe znaczenie dla równowagi roślin.
Zaktualizuj swój smartbox do najnowszej wersji (1901 1901 lub wyższej)
Aktywuj swoje konto e-Gro
Pobierz aplikację e-Gro Google Play or AppStore
Aplikację e-Gro można pobrać za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu. Aplikacja działa w systemie iOS oraz Android.
Kliknij poniższy link odpowiadający Twojemu systemowi, aby pobrać e-Gro ze sklepu Google Play lub the App Store
Użyj swojego adresu e-mail jako nazwy użytkownika. Na ten adres została wysłana wiadomość aktywacyjna.
Jeżeli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować za pomocą aplikacji lub portalu.
Upewnij się, że użyłeś poprawnego adresu e-mail oraz hasła.
Skontaktuj się z zespołem obsługi klienta firmy Grodan, aby zweryfikować swoją nazwę użytkownika; skontaktuj się z Centrum Pomocy.
Prosimy o podanie używanej przez Ciebie nazwy użytkownika oraz hasła, które nie działały, oraz o podanie numeru Twojego smartboxa (np. S0 150221 – numer smartboxa znajduje się w lewym dolnym rogu wyświetlacza – patrz zdjęcie poniżej).
Upewnij się, że zaktualizowałeś do najnowszej wersji system operacyjny zainstalowany na Twoim urządzeniu mobilnym.
Upewnij się, że zaktualizowałeś system GroSens do wersji 2.0.1901 lub nowszej.
Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta firmy Grodan.
Upewnij się, że na swoim smartboxie zainstalowałeś wersję oprogramowania 2.0.1901 lub nowszą.
•Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta firmy Grodan.
Upewnij się, że skonfigurowałeś ustawienia.
Upewnij się, że zezwolenie na otrzymywanie powiadomień w trybie push jest prawidłowo skonfigurowane.
Jeżeli problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z centrum pomocy pod adresem webmaster@grodan.com
Zaloguj się do swojego smartboxa.
Przejdź do zakładki system w menu smartboxa.
Kliknij update (aktualizuj), system automatycznie wyszuka nowe wersje oprogramowania.
Zielony pasek informuje o dostępności nowej wersji oprogramowania.
Informacje o aktualnie zainstalowanej wersji oprogramowania znajdują się w lewym dolnym rogu na każdej stronie GroSens, wraz z numerem smartboxa.
Aby używać e-Gro, należy zainstalować wersję 2.0.1901 lub nowszą.
Po przeprowadzeniu aktualizacji uruchom ponownie swojego smartboxa, naciskając restart w menu system.
W takim przypadku możemy pomóc Ci zaktualizować smartboxa zdalnie. Abyśmy mogli to zrobić, przełącz swojego smartboxa w tryb VPN i skontaktuj się z biurem obsługi klienta firmy Grodan.
Naciśnij przycisk znajdujący się w lewym dolnym rogu, który przeprowadzi Cię przez menu na wyświetlaczu.
Zatrzymaj się, gdy na wyświetlaczu pojawi się enable VPN.
Naciśnij przycisk checkmark symbol (potwierdzenia) znajdujący się w prawym górnym rogu.
Gdy zaznaczony poniżej symbol pojawi się w prawym dolnym rogu, oznacza to, że sieć VPN jest włączona.